مدرس و معلم خصوصی زبان فرانسه

مدرس و معلم خصوصی زبان فرانسه فرانسوی

مدرس و معلم خصوصی زبان فرانسه

مدرس و معلم خصوصی زبان فرانسه فرانسوی

مدرس و معلم خصوصی زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسه آنلاین به ضورت فشرده و نیمه فشرده
با جدید ترین متد کانون فرهنگی سفارت فرانسه
09228250334

بایگانی

تحصیل در فرانسه

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷ ق.ظ

تحصیل در فرانسه

 

پایتخت کشور فرانسه : شهر پاریس
زبان رسمی کشور فرانسه : فرانسوی
واحد پول کشور فرانسه : یورو – فرانک
مدت دوره های زبان در کشور فرانسه : 5 ماه تا 2 سال
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور فرانسه : 2770 یورو در سال
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور فرانسه : 3770 یورو در سال
هزینه تحصیل در مقطع دکترا در کشور فرانسه : 3770 یورو در سال
هزینه تحصیل در رشته های پزشکی در فرانسه : متوسط 2000 ریورو در سال
هزینه تحصیل در رشته های مهندسی در فرانسه : 2 الی 4 هزار یورو در سال
مدت تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه : 3 الی 4 سال
مدت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در فرانسه : 1 الی 2 سال
مدت تحصیل در مقطع دکترا در فرانسه :  3 الی 5 سال
مدت تحصیل در دوره های پزشکی در فرانسه : 9 سال

 

کشور فرانسه هر سال بیش از ۲۳ درصد بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد . دلیل اصلی بسیاری از افراد جهت تحصیل در فرانسه عالی بودن مدارک تحصیلی فرانسه ، کیفیت آموزش و تحصیل رایگان در فرانسه می باشد . کشور فرانسه کشوری است که تحصیل در آن به صورت نیمه رایگان می باشد و حدود ۲۰۰ میلیون نفر به زبان فرانسه در جهان تسلط دارند . اقامت در فرانسه به این شکل است که اگر شخصی ۷ سال به طور متوالی در فرانسه مشغول به کار تمام وقت باشد می تواند اقامت این کشور را بگیرد .  همچنین شخص در حین تحصیل در فرانسه در مقاطع مختلف تحصیلی 10 الی 30 ساعت در هفته حق کار دارد که این اجازه کار می تواند هزینه های زندگی شخص را پوشش دهد.

همانطور که در مقاله های “ بورسیه های تحصیلی” به بررسی روش های مهاجرت پرداختیم و در مورد “اخذ بورسیه تحصیلی” که یکی از روش های اخذ تابعیت، اقامت و همچنین مهاجرت به اروپا می باشد توضیحات کاملی ارائه دادیم. همانطور که قول داده بودیم به بررسی روش ها و قوانین کشورهای مختلف در زمینهاخذ ویزای تحصیلی  مقاله قرار دهیم، یک مقاله مرجع در زمینه اخذ ویزای تحصیلی (بورسیه تحصیلی)کشور فرانسه را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم. یکی از روش های مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت و تابعیت فرانسه تحصیل در فرانسه یا تحصیل رایگان در فرانسه یا بورسیه تحصیلی می باشد

 

Study in France

 

تحصیل در فرانسه

 


شروع اولین اقدام برای اخذ پذیرش ماه فوریه (بهمن ماه) بوده و جواب نهایی در ماه ژوئیه (تیر ماه) از طرف دانشگاه صادر خواهد شد. پس از آن اقدام برای ویزای دانشجویی  شروع می شود که این پروسه نیز حداکثر ۷۰ روز به طول می انجامد.

دانشگاه های فرانسه در ماه سپتامبر هر سال دانشجو می پذیرند. ذکر این نکته ضروری است که ویزای همراه به همراهان افرادی که مایل به تحصیل در کشور فرانسه می باشند تعلق میگیرد. همراهان متقاضی شامل همسر و فرزندان وی می باشد و مادر و پدر بعد از سن قانونی امکان اخذ ویزای همراه نخواهند داشت. همچنین برای فراگیری زبان فرانسه در کشور فرانسه در حال حاضر این امکان وجود دارد که از طریق دوره های زبانی که دانشگاه ها و یا کالج های کشور فرانسه برگزار می کنند اقدام شود . به این دوره ها نیز ویزا همراه تعلق خواهد گرفت. این نکته را باید ذکر کرد که گرفتن اقامت دائم در کشور فرانسه برای دانشجویان از زمانی شروع می شود که متقاضی پس از اتمام تحصیل 5 سال به صورت تمام وقت کار نموده و اقامت دائم اخذ کنند.

با توجه به اینکه تحصیل در فرانسه  با هزینه های بسیار پایین همراه است و از سوی دیگر نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر در جهان به زبان فرانسه تکلم می کنند، همه ساله افراد بسیاری خواهان تحصیل در کشور فرانسه می باشند.اما کشور فرانسه برای مهاجرت تحصیلی دشواریهای خود را دارد.یکی از این مشکلات تحصیل در فرانسه تحصیل به زبان فرانسه است.

 

درباره کشور:

 

 

کشور فرانسه یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی واقع شده در غرب اروپا و عضو اتحادیه اروپاست.این کشور دارای مرز مشترک با بلژیک، آلمان، لوکزامبورگ، سوئیس،ایتالیا،اسپانیا،مونوکا و آندورا می باشد.پایتخت کشور فرانسه شهر پاریس است که بزرگترین شهر فرانسه محسوب می شود و فرانسه به عنوان دروازه اروپا شناخته می شود.از نظر جمعیت فرانسه در رتبه دومین کشور پرجمعیت اروپا پس از آلمان است.
فرانسه از محبوب ترین قطب های گردشگری جهان است و به خاطر وجود طبیعت زیبا،آب و هوای شگفت انگیز، مراکز تفریحی، موزه های هنری وآثار تاریخی است.در زمینه استانداردهای بین المللی فرانسه را میتوان از کشورهای پیشرو دانست. استانداردهای بالای زندگی، تحصیلات، سلامت، امید به زتدگی، آزادی و شاخص بالای توسعه انسانی فرانسه را میتوان از جمله کشورهای ایده ال برای زندگی معرفی کرد.یکی دیگر از واقعیت های مهم در مورد فرانسه این است که این کشور در لیست بهترین مکانهای جهان برای تحصیل در دانشگاه است. در این مقاله فصد توضیح کامل درباره تحصیل در فرانسه را داریم . با موسسه آتیه آفرینان ایرانیان همراه باشید 

 

چرا تحصیل در فرانسه؟

 


فرانسه دارای بهترین دانشگاه های دنیا می باشد و از تمام دنیا دانشجو می پذیرد.افراد در تمام سنین میتوانند به هر کدام از کالج ها و دانشگاه های کشور فرانسه برای تحصیل با هزینه پایین مراجعه کنند. فرانسه در سال ۱۹۹۸ سیاست حمایت از دانشجویان خارجی را در برنامه های خود قرار داد و به مؤسسات و مراکز آموزش عالی نیز اعلام نمود.دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم فرانسه را برای تحصیل انتخاب می کنند؟
هزینه ارزان زندگی و فرصتهای شغلی، برجسته ترین عوامل برای تحصیل در فرانسه می باشند.هزینه تحصیل در فرانسه به مراتب ارزانتر از هزینه تحصیل در سایر کشورهای اروپایی است و صنعتی بودن فرانسه باعث شده فارغ التحصیلان از بازار خوبی برخوردار باشند.

فرانسه هر ساله بیش از 23% از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزشهای ارائه شده و مدارک اعطا شده را تحت نظر دارد.عالی بودن مدارک فرانسوی و تحصیل رایگان در فرانسه دلیل اصلی مهاجرت تحصیلی بسیاری به این کشور میباشد.ادامه تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و فرانسوی ممکن می باشد (بیش از 3000 مؤسسه شامل 90 دانشگاه 240 مدرسه عالی مهندسی 230 مدرسه عالی بازرگانی و 200 مؤسسه متشکل از مدارس عالی هنر و معماری آموزشهای پیراپزشکی و غیره)

از شرایط اعزام دانشجو به فرانسه این است که سال تحصیلی فرانسه تقریبا همانند کشورهای نیمکره شمالی می باشد به این صورت که: ترم پاییز معمولا در اواخر ماه سپتامبر و ترم بهار معمولا در اوایل فوریه شروع می شود و در پایان هر ترم امتحانات جامع برگزار می شود.مدارس و دانشگاه های فرانسه در تعطیلات کریسمس، روزهای مقدس مسیحی و عید پاک تعطیل می باشند.

 

Studying in france

 

مزایای تحصیل در فرانسه 

 


میتوان به هزینه تحصیل و زندگی به مراتب ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی برخلاف باور عمومی
امکان اخذ پذیرش در دانشگاه های انگلیسی زبان ( بدون نیاز به آشنایی با زبان فرانسه) از دیگر مزایای تحصلی در فرانسه می باشد.
دریافت کمک هزینه های زندگی و مسکن
بیمه درمانی رایگان برای دانشجویان
تحصیل برای اکثر رشته ها بسیار پایین می باشد. همچنین اخذ بورس تحصیلی و یا کمک هزینه تحصیلی برای متقاضیان وجود دارد.
تحصیل در مقطع دکترا در فرانسه شغل محسوب می شود و حقوق دریافت میکنند.علاوه بر تمامی موارد فوق از حمایتهای مالی برخوردارند.
تحصیل در فرانسه در سه مقطع تحصیلی (لیسانس، فوق لیسانس و دکترا ) امکان پذیر می باشد.شایان به ذکر است که کشور فرانسه کلیه دانشگاه ها و مراکز عالی کشور ایران را قبول دارند، لذا مشکلی از نظر پذیرش دانشجو با توجه به دانشگاه ها وجود نخواهد داشت. برای اخذ ویزا و همچنین پذیرش در دانشگاه داشتن مدرک زبان فرانسوی TCF یا DELF و یا دانستن زبان فرانسه به همراه مدرک B2 الزامی می باشد.
اما این مدرک برای ورود به دانشگاه کافی خواهد بود.امتحانات مربوط به مدارک زبان فرانسوی در بخش فرهنگی سفارت فرانسه در روز و تاریخ اعلام شده از سوی سفارت برگزار می گردد.امتحان TCF دو سال اعتبار خواهد داشت که بعد از این مدت اعتبار آن از بین خواهد رفت. اما اعتبار امتحان DELF پایان نخواهد یافت.شرایط بورسیه تحصیلی در فرانسه بدین صورت است که شخص باید با استادی در یکی از دانشگاه های فرانسه در ارتباط باشد و بتواند پس از بدست آوردن شرایط لازم بورسیه تحصیلی در فرانسه را کسب کند.

 

 

شرایط سنی تحصیل در فرانسه


بیشتر دانشگاه های فرانسه شرایط سنی تعیین نکردند و مشخص نیست بعد از چه سنی دیگر نمی توان درخواست فرستاد اما برای پذیرش کارشناسی بهتر است زیر 23 سال باشید تا در سفارت فرانسه با مشکل مواجه نشوید . جهت مقطع ارشد نیز باید زیر 30 سال باشید اما در صورتی که سن شما بیشتر از آن باشد نیز نمی توان گفت پذیرش ممکن نیست . جهت مقطع دکترا نیز انعطاف بیشتری امکان پذیر است و تا سن 35 سال مشکلی وجود ندارد

 

how to study in France

  • تدریس زبان فرانسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی